Ubat Buasir Cara Kampung : Berkesankah ? - Cinta Ummah Marketing

Ubat Buasir Cara Kampung : Berkesankah ?

Friday, July 22, 2016


Ubat Buasir Cara Kampung : Berkesankah ?

Ini kisah saya , saya enggan mendakwa penawar yang saya kongsikan ialah ubat buasir paling mujarab , ubat buasir paling berkesan , gunalah penawar saya untuk rawat buasir tanpa pembedahan , saya kongsikan penawar ini kerana saya sendiri telah mengguna penawar ini .....







Ubat Buasir Cara Kampung : Berkesankah ?

Ini kisah saya , saya enggan mendakwa penawar yang saya kongsikan ialah ubat buasir paling mujarab , ubat buasir paling berkesan , gunalah penawar saya untuk rawat buasir tanpa pembedahan , saya kongsikan penawar ini kerana saya sendiri telah mengguna penawar ini .....


Bismillahirrahmaanirrahiim

Ubat Buasir Cara Kampung : Mencari Yang Terbaik


" Risau bila sukar buang air besar , sembelit dan berasa pedih di dubur apabila buang air besar  ...?" 

" Tercari cari penawar buasir terbaik ...?" 

Ya , saya faham betapa sukarnya situasi anda menghadapi keadaan di mana sakit ketika buang air besar dan buasir berdarah amatlah mengerikan



Trauma terutama bila teringatkan mangkuk tandas  

Dah bertahun tahun berikhtiar dengan bermacam macam penawar tetapi belum juga sembuh


Ketahuilah anda bahawa anda tidak keseorangan , kerana ramai lagi di luar sana yang mengalami nasib sama


Sehinggakan bila mereka menghubungi saya , mereka meluahkan perkara sama


" Takut nak cuba penawar baru la Puan , dah bermacam jenis penawar yang dicuba belum nampak hasilnya...  "



" Ragu ragu nak pilih mana yang sesuai , risau duit melebur hasil terkubur  ..."

Ya anda memang sangat perlu memilih apa jua penawar dengan berhati-hati

Memang bukan senang untuk anda percaya kepada mana-mana penawar yang berkesan untuk merawat buasir anda

Saya sendiri memang tidak mampu untuk menjadikan anda percaya keberkesanan penawar yang saya kongsikan AKAN MENJADI LEBIH BAIK dari penawar penawar yang pernah anda cuba sebelum ini



Saya hanya mampu kongsikan pengalaman pengguna-pengguna yang telah pulih dengan izinNYA


Sekian ramai pengguna yang telah pulih biiznillah dengan izin Allah

Ubat buasir cara kampung yang saya kongsikan ini menjadi pilihan rata-rata pengguna dari seluruh negara

Bukan sahaja ianya dianggap sebagai antara ubat buasir mujarab , bahkan ianya merupakan antara ubat buasir terbaik setakat ini di mana ianya memfokuskan kepada rawatan buasir tanpa pembedahan

Ya !  135% tanpa pembedahan biiznillah  !

Caranya dengan mengamalkan pengambilan MAJUN BUASIR KELANTAN yang pernah saya kongsikan sebelum ini 👉⁠di sini

Alhamdulillah Mujarab untuk Lelaki & Wanita, Dewasa & Kanak-Kanak, InsyaAllah dengan mengamalkannya buasir akan mula mengecut dalam tempoh 3 ke 5 hari biiznillah

(Saya nyatakan begini kerana bukan setiap orang akan dapat merasai kesan penawar ini seawal 3 hari seperti yang dinyatakan. Sesetengahnya mungkin memerlukan masa yang lebih panjang).

Semoga ini jadi ikhtiar kita yang diterima dan dikurniai kesembuhan yang kita cari-cari 


Ubat Buasir Cara Kampung : Kumpulan Testimoni



Ini kisah saya , saya enggan mendakwa penawar yang saya kongsikan ialah ubat buasir paling mujarab , ubat buasir paling berkesan , gunalah penawar saya untuk rawat buasir tanpa pembedahan , saya kongsikan penawar ini kerana saya sendiri telah menderita buasir ini sewaktu mengandungkan anak yang ketiga 

Sebelum saya kongsikan beberapa testimoni dan pengalaman pengguna pengguna yang telah pulih , saya akan kongsikan kisah saya sendiri 

Ubat Buasir Cara Kampung  : INI KISAH SAYA



Baru baru ini, saya bersalin anak ke3.. 

Saya ditakdirkan terkena buasir .. buasir saya bengkak sebesar biji guli

ALLAH sahaja yang tahu betapa sakitnya waktu itu


Dengan tiada tenaga kerana baru sahaja lepas bersalin secara normal yang banyak gunakan tenaga

Boleh dikatakan sakit lagi tempat buasir dari sakit luka jahitan..
Nak duduk menangis..nak jalan menangis.. nak buang air menangis.. sangat2 sakit

Saya tidak pernah mengalami sakit buasir sebelum ini.. 

Tetapi saya dan suami sudah lama berkongsi mengenai MAJUN BUASIR ini

Biasa nya kami kongsikan pengalaman pengguna yang sembuh dgn asbab makan majun buasir ini

Tapi ini testimoni dari saya sendiri.. orang yang selalu berkongsi kelebihan majun buasir

Nak dijadikan cerita.. 

Malam kedua selepas melahirkan saya dah tak tahan dengan sakit buasir ini  ⁠

Suami pujuk untuk makan majun buasir ini

 Pada mulanya saya enggan sebab memikirkan kesihatan bayi saya..

Saya takut kalau-kalau kuning bayi (jaundice) naik mendadak.. sebab 2 anak saya sebelum ini memang tinggi paras kuningnya

Tetapi suami saya pujuk lagi supaya makan sebab kasihan melihat saya menahan sakit buasir itu..

Akhirnya saya makan juga 5 biji pada malam itu.. 
masyaAllah.. yang ajaibnya.. esok pagi bangun sakit yang berdenyut-denyut semalam sudah hilang.. 

Buasir yang bengkak dan keras seperti biji guli pun sudah agak lembut sedikit.. memang berkurang..

Pagi itu nurse datang nak check baby masa hari ke-3 memang baby ada kuning sedikit.. Jadi hanya sekali tu lah saya makan majun itu .. Dengan hanya sekali makan majun buasir tu.. alhamdulillah buasir saya mengecut sendiri dalam tempoh 4 hari..

Majun buasir yang berbaki tu saya makan bila datang sakit sembelit.. rupanya majun buasir ni pun membantu jika terkena sembelit. Ini pun mertua saya yang bagi tahu..

Sebab mertua saya dah cuba.. Kalau tak saya share sahaja tapi tak tahu pun yang majun buasir ni pun berfungsi untuk sembelit

Mula-mula saya tak percaya tetapi bila cuba masa terkena sembelit hari pantang yg ke-16 , memang sangat-sangat membantu

Bagi anda yang ada masalah buasir , saya syorkan anda ikhtiarkan merawat sakit buasir anda dengan amalkan majun buasir ini

Ramai yang sudah sembuh dengan ikhtiar pengamalan majun buasir ini..

BERMINAT UNTUK MENCUBA
BOLEH TERUS PM atau Whatsapp saya ya 

WHATSAPP "MAJUN BUASIR" KE NOMBOR

019 647 0390 


 Anda tidak lagi risau untuk ke tandas .
Anda tidak lagi bimbangkan kos pembedahan yang mesti dikeluarkan untuk memotong daging buasir yang sudah tidak dapat kecut semula
Anda sudah boleh membuang air besar dengan lancar , tiada lagi masalah sembelit atau sukar buang air besar

Anda dapat lalui semua ini insyaAllah dengan berkat sabar dan ikhtiar tidak putus-putus .Semuanya akan jadi sejarah dan kenangan sepertilah pengalaman pengguna pengguna yang telah pulih yang bakal saya kongsikan juga dalam posting ringkas ini  insyaAllah

Saya kongsikan dengan bismillah

( UPDATE 24 March 2017 : Perkongsian terbaru boleh dilihat dengan Klik Link Ini. )

Ubat Buasir Cara Kampung testimoni 1
Pengalaman Pengguna dari Kelantan

ubat buasir cara kampung testimoni 2
Pengalaman Pengguna dari Sabah 
Isteri beliau pernah guna dan sembuh .
Kerana kemujarabannya , setelah 2 tahun berlalu pun
beliau memilih untuk beli semula ubat buasir mujarab ini
 untuk mengubati buasir yang datang semula
ubat buasir cara kampung testimoni 3
Pengalaman Pengguna dari Terengganu

ubat buasir cara kampung testimoni 8
Pengalaman Pengguna dari Selangor

ubat buasir cara kampung testimoni 4
Pengalaman Pengguna Sabah
Buasir Sembuh Setelah 2 Minggu

ubat buasir cara kampung testimoni 5
Pengalaman Pengguna dari Selangor
Pernah guna 2 tahun lepas dan pulih
Kerana kemujarabannya , ubat buasir mujarab ini
 tetap dicari untuk pulihkan buasir yang baru tumbuh


ubat buasir cara kampung testimoni 6
Pengalaman Pengguna dari Johor

ubat buasir cara kampung testimoni 7
Pengalaman Pengguna dari Selangor


Seperti yang pernah saya katakan , selepas melihat sendiri perkongsian dari pengguna pengguna Majun Buasir Kelantan : Ubat Buasir Paling Mujarab ini , ANDA lah sebenarnya yang menentukan

Saya sangat memerlukan ubat buasir mujarab ini ?

Saya teringin jadi seperti pengguna yang telah pulih ?


Jika ya jawaban anda , saya syorkan supaya anda tidak bertangguh lagi 

Segera capai telefon anda dan dail / wassap no 019 647 0390 untuk mendapatkan consultation terus dari saya , Puan Diana sekarang juga !



Mungkin Inilah Cara Bagaimana Untuk Mendapatkan keselesaan tidur Apabila Anda berjaya kecutkan buasir.

Dan, Selamat Tinggal Buasir Berdarah. Ketahuilah Bahawa Inilah Cara Untuk kecutkan buasir Yang Ramai Tak Tahu.

Bayangkan buasir kecut dan anda dapat buang air besar dengan lancar!

Anda dapat tidur Sampai Lena selepas benjolan buasir kecut!


Amaran! Anda Mungkin Akan Dapat kecutkan buasir Lebih Cepat Daripada Anda Jangkakan!

Ingatlah! Anda Tidak Perlu bedah untuk duduk dan buang air besar dengan selesa!



DISCLAIMER : RESULT MAY VARY BASED ON INDIVIDUAL




Anda Mungkin Juga Meminati

18 comments

  1. ubat buasir ni sy dh cuba..mmg berkesan..bengkak berkurangan dan dah x sakit dah...sesiapa yg ada buasir boleh cube ubat ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Cik atas feedback kepada artikel ubat buasir cara kampung ni dan testimoni positif kepada Ubat Buasir Kelantan Ubat Buasir Paling Mujarab ini.

      Semoga Allah merahmati Cik sekeluarga dan membantu dalam segala urusan.
      Amin

      Delete
  2. Tahun lepas adik saya pernah mengalami sakit buasir yang agak teruk masa dok kat asrama. Setelah kami direkemen ubat buasir saudara trus kami gigih menghantar ubat ni ke hostel adik saya yang nun jauh di Kathong tu. Alhamdulillah la berkat doa ibu saya n ubat buasir kelantan ni sakit adik saya beransur sembuh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah, semua dengan izinNya jua.

      Terima kasih kerana beri feedback positive+ kepada Ubat Buasir Kelantan yang saya kongsikan dalam entry Ubat Buasir Cara Kampung ini yang dianggap sebagai antara Ubat Buasir Paling Mujarab ini.

      Jazaakillahu khair

      Delete
    2. Agreed. Semua yg berlaku adalah dengan izin Allah.

      Saya share kisah adik saya dengan harapan pesakit2 buasir macam adik saya kat luar sana dapat mencuba produk ubat majun buasir kelantan ni. InshaAllah. Hopefully this ubat buasir kelantan will be getting more attention and be a help to more peeps out there. Ameen.

      Delete
    3. Ameen

      Grateful to hear these kind words from you.

      May God bless you and all of your family

      Delete
  3. Alhamdulillah mmg betul2 berkesan la ubat buasir kelantan ni������ akak guna seminggu lebih je dah hilang sakit and kecut buasir tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah

      Terima kasih akak atas maklum-balas yang positif. Harap akak dapat share juga dengan kawan-kawan kebaikan ubat buasir ni ya

      Hayyaakillaah

      Delete
  4. nk tnya..klau baru brsalin dan sedang mnyusu bayi, blh x makan majun ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Cik,

      Untuk mengamalkan Ubat Penawar Buasir Kelantan @ Majun Buasir Kelantan nibagi Wanita yang baru lepas bersalin dan menyusukan bayi sebaiknya tunggu sehingga melepasi hari ke-20 .

      Bergantung juga kepada keadaan anak, kalau anak yang sedang menyusu masih mengalami kuning( JAUNDICE ) di paras yang tinggi sebaiknya tunggu sehingga paras kuningnya turun ke paras normal.

      Adapun ibu yang tidak menyusukan bayi maka tiada sebarang halangan insyaAllah.

      wallahu aalam

      Delete
  5. Salam nak tanya jika penyakit buasir yg isinya terkeluar tuh..mujarat ker makan ubat nih..saya dah lama cr ubat buasir..byk dah cuba ubat buasir tapi buasir yg terkeluar tuh tak masuk balik..dekat 3 tahun buasir tak sembuh sembuh lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalaam w.bt.

      InsyaAllah buasir boleh sembuh dan ubat penawar buasirni juga mujarab.

      Kita hanya perlu terus ikhtiar, selebihnya kita serahkan kembali kepada Allah.

      Jika Cik ingin dapatkan detail mengenai perkongsian pengguna-pengguna yang telah berjaya pulih boleh whatsapp sy Pn Diana di talian 019 6470 390.

      Terima kasih

      Delete
  6. Salam..nk tanya sy lepas bersalin dh 4 bulan..dlm masa tu jgk mengalami buasir terok..lepas membuang akn berasa sangat sakit sampai 7 hingga 8 jam..bolehkah makin nie merawat masalah sy?sy dh cba mcm2 makjun buasir..sy masih menyusu anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalaam w.b.t

      Puan ya insyaAllah boleh.

      Kita rawat dulu buasir yang bengkak, bila bengkak dh surut insyaAllah sakit akan menghilang beransur-ansur dengan izinNYA.

      Puan boleh whatsapp sy di talian 019 647 0390, insyaAllah sy bantu Puan ya.

      Terima kasih

      Delete
  7. Kalau Kat dubur tu rasa gatal2 Dan pedih2 tu buasir ke? Macam Ada isi terkeluar sikit Dan sgt gatal Serta x Selesa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Cik Zainidah

      Terima Kasih atas soalan.

      Menurut soalan Cik, kemungkinan ianya adalah buasir memang ada.

      Untuk pengetahuan Cik, buasir luar adakalanya akan berasa gatal dan pedih jika ianya terluka dan dijangkiti kuman.

      Buasir yang terkeluar dan pedih pula memang buat kita rasa kurang selesa.

      Untuk info lanjut mengenai buasir Cik boleh hubungi dan whatsapp saya di talian 019 647 0390 ( Puan Diana ).

      InsyaAllah saya akan cuba bantu Cik ya.

      Terima kasih

      Delete
  8. Ktika buasir mkanan apa yg tk boleh mkn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Cik

      Boleh rujuk sini ya untuk pantang makanan ketika buasir--> Pantang Larang Buasir

      atau boleh juga whatsapp saya di no 019 647 0390

      Terima kasih

      Delete

Mencari Sesuatu ?

Langgan Email Kami

Artikel Terkini

Contact Form

Name

Email *

Message *

Ikuti Kami Di Facebook

Powered by Blogger.